Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Aamor & Tina - 6 juli 2011 18:32

Jag förstår inte varför matte inte kan gå och lägga sig i tid eller släcka lampan i normal tid på kvällarna (läs natten)!

Hon säger "ja men det är bara denna veckan kvar sen kan vi sova", jag blir ju trött.

Hoppas hon lägger sig i tid i kväll i alla fall!


Sovit mest hela dagen under matteföräldrarnas säng, jag har gått i ide nu när det är varmt.

Syrran har försökt få igång mig ett par gånger men vill hon leka kan hon göra det själv för jag sover ju!

Mattemor kallade tre gånger på mig att min matte var på ingång, får nog skärpa mig och komma direkt eller sitta och vänta men jag sov så gott.

Affi och jag hade dragkamp om en leksak och precis innan vi skulle gå hem hade jag fått tag i den och tänkte ta den med hem men jag fick inte för matte så jag blev lite sur i ett par sekunder.


Satt ute och tittade efter katterna och min nyaste kattvän Igor hälsade på mig, det är först på senare tid han vågat sig fram men han vill inte kela utan bara nosa på mig.

Han är för söt för när min matte säger "Hej Igor! Är det bra med dig idag?" så kastar han sig på marken och mjauar!


Tänker nog äta lite senare när det svalnat av om jag är hungrig då.

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards