Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Aamor & Tina - 9 juli 2011 19:15

Första semesterdagen har gått i sakta mak, visst semestern börjar inte förrän på måndag men vi räknar även helgen, hihi!

Sov till 8 och vid 9 gick jag och matte ut för dagens första runda. Det blev en ganska så lång för om det blev varmare uppåt dagen är det skönt att ha gjort den innan.

Jag såg tre hundar men ingen var nära nog för att hälsa på och sen var det inga jag kände heller.

Självklart har vi suttit ute några gånger och kollat katter eller jag har kollat och matte solade lite.


Matte hade lövbiff till middag och jag smakade lite och det var gott, åt min egen mat senare också.

Annars har jag mest legat på rygg och viftat med tassarna, hihi!

Kallat ner matte på golvet ett par gånger för lite gos, härligt att ha henne för sig själv hela dagen.

 

Vädret har varit lagom varmt för mig och sen har det blåst lite så det har inte känts så varmt.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards