Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Aamor & Tina - 11 juli 2011 12:51

Igår kväll när jag var ute så var Igor min nyaste kattkompis också ute och han var rätt så kelig, mest med min matte men han nosade på och strök sig mot mig några gånger.

  

Här är han i hela sin längd och visst är han fin!

  

Tydligen är han väldigt kelig med stenarna också men jag kan i alla fall titta på då, hihi!


I morse körde matte och jag iväg med bilen, matte skulle lämna in sitt lotto för tänk om hon vinner en massa och upptäckt att hon glömt lämna in det, ve och fasa!

Jag fick leka vakthund och passa bilen medan hon sprang in och jag såg henne hela tiden för affären hade stora fönster.

Värre var det när hon behövde lite annat på Netto, jag såg att hon gick in och sen var hon borta.

Som tur var tog det inte så lång tid och hon sa att hon passade på idag när det inte var så varmt och ingen sol som stekte.

Nu ska jag passa på matte hela dagen så hon inte försvinner igen för har hon börjat vet man aldrig var det slutar!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards