Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Aamor & Tina - 18 juli 2011 17:48

Nu är jag så smått på krigsstigen för nu har jag fått kommentarer som "så fin blogg du har kolla in mig" och inte f-n är det nån blogg utan låna pengar, gravid och hundförsäkring!!!!!

Jag undanber mig sånt tack!

Ni får gärna kommentera men skriv inte att ni har en blogg eller annat när det bara är reklam ni vill visa!

Försäkrad är jag så det räcker, ingen av oss är gravida och låna pengar behöver vi inte göra!!!!!

De två har jag tagit bort men den sista som skrev la in det i feb -09 och tydligen kan jag inte ta bort det.

Tack för att ni missbrukar min blogg (ironi)!

Kommer hädanefter att godkänna alla kommentarer.

Nog om detta!


Idag trodde jag att matte ville bli av med mig för vi gick till matteföräldrarnas hus och där lämnade hon mig helt själv.

Ni kan ju gissa vilket liv det blev på denne fyrbente varelse!

Jag hördes när hon gav sig iväg och jag hördes när hon kom tillbaka.

Tydligen behövde hon handla och jag får inte följa med till affären men där står inget på dörren in att hundar inte är välkomna så......

Matte blev förlåten senare när hon gjorde middag för hon gjorde tre biffar till mig innan hon gjorde sina egna med kryddor i!

  

Är det vekligen mina?

  

De luktar gott och smakar gott men de är för stora! Kan du dela till mig matte?


Jag åt dom sen, uton en halv när matte åt sina, hon hade klyft potatis och grönt till sina men jag föredrog dom "rena". De var superduper goda!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards