Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Aamor & Tina - 20 juli 2011 20:08

Sov till nästan 9 i morse, det är en tid som jag tycker är lagom.

Vi gick en runda när matte var klar med sitt, det blev en lång runda på ett håll som vi inte gått på länge.

Mötte en hund som hette Lego, vi hälsade inte på nära håll för han var lite fjantig när han mötte hanhundar men matte och hans mattemor snackade så vi fick hälsat på avstånd.

När vi sen skulle gå skällde han på mig!


Mattemor ringde och sa vid middagstid att de var hemme och att syrran ville att Lillebror skulle komma, hihi!

Klart jag ville men jag var lite tveksam till att de verkligen var hemma.

När vi kom dit såg jag bilen och då förstod jag att det var sant.

Bråttom in för att hälsa men syrran stod i vägen och skulle busa först men så fort jag fick en chans att komma från henne rusade jag fram till matteföräldrarna och hälsade på dom och sen kunde vi busa lite till.

Var och lekte i vår hage ett tag innan mattefar drog igång gräsklipparen.

  

Matte skulle ta ett kort på oss när vi körde med stående brottning men vi han ner på alla fyra innan hon klickade, hihi. Se så oskyldiga vi ser ut!

  


Har varit hemma ett tag och jag har ätit min mat och ska vila för det tar på att busa så mycket, har ju inte gjort det på 11 dagar.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards