Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Varför?

Av Aamor & Tina - 23 juli 2011 16:08

Jag och matte undrar över hur ett sånt vansinnesdåd kan hända som hände igår i Norge!   

Varför gör människor sånt? 

Det är inte klokt att människor kan vara så utbota dumma att de skjuter/bombar ihjäl en massa andra.

Visst det händer överallt i världen och de är lika korkade!

  


Idag sov jag till 10.15 men matte gick upp 8.30

Det är ett sånt där trist väder när det bara regnar och regnar.

Vi passade på att gå en runda när det var uppehållsväder.

Gick in om till syrran för att hämta min leksak jag fick för någon dag sen, har ju glömt den där.

Matte passade på att få en middagsfika!


Regnade lite när vi gick hem så vi gick ganska fort men så tvärstannade jag här utanför, måste ju kolla om mina katter var ute men inga syntes och när jag la mig ner för att invänta dom plockade matte fram leksaken och jag blev så glad och bar in den den sista biten.

  

Ni ser den framför mina framben.

Den är jätterolig men jag är för blöt att leka nu så jag kryper istället ner och lägger mig i min säng!



 
 
Julia

Julia

23 juli 2011 17:18

Ja, visst finns det många dumma!
OJ så blöta ni blev på vägen hem... både du och din pipis (är det inte en musebus???). Inte undra på att du ville bli torr först.
Vi hade fint väder utan regn och sol till och med på eftermiddan.

=^.^=

Kram och nosbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

 
Edith

Edith

23 juli 2011 20:05

Matte och jag har tänkt hela dagen på det hemska som hänt i Norge och vi förstår ingenting. Vi tänker på alla unga människor som inte finns med oss längre. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Hillman

Hillman

24 juli 2011 14:49

Visst där de dumma såna där terrorister som tror att de vet bäst. Fy tusan de kan låsa in alla såna men tyvärr så vet man inte vem de är för det står inte skrivet i pannan prexis. Den de tagit kan de väl låsa in och kasta bort nyckeln.

Regn är trökväder, för då vill inte jag vara ute nå länge, matten har det braigt för hon kör med paraflax, har inte sett att det finns såna för hundar. Jag tror jag ska gå in på fabriken i Malung där de gör paraflaxer, där kanske det finns för taxar.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards