Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Aamor & Tina - 24 juli 2011 18:22

När klockan var 11.20 sa matte till mig att nu måste du gå ut Aamor!

Hon hade sagt till mig innan men jag visade inte att jag hörde henne, jag var för tusan ute klockan 23 igår och jag sov ju gott och vem vill då gå ut!

En tur bort till syrran och sen hem igen efter lite bus.


Blir ju lite smått deppig i detta vädret, visst det är inte mycket att pipa om i jämförelse med annat men hur kul är det att bli blöt för att man behöver gå ut.

Det regnar alltså även idag och inte nog med det, katterna är ju inte heller ute nu!

Hoppas snart det vänder och blir bättre väder utan att det blir för varmt, jag är tydligen aldrig nöjd, hihi!


Har ätit min mat, åt inget av den igår så det smakade extra gott idag, åt en av mattes grova mackor istället i går kväll!

Tror jag ska sova resten av kvällen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards