Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Aamor & Tina - 25 juli 2011 18:07

Sov länge idag och då även matte. hon vaknade inte förrän 9.30 och själv sov jag vidare till 11.00

Vädret har varit kallt, ca 14 grader och nu i eftermiddag/kväll har det regnat, vilken överaskning!


Tagit det lugnt och sovit ganska så mycket, jag i alla fall för matte har gjort annat!

Nu när jag var ute för en stund sen så kom några av min kattvänner förbi men de hade inte tid att stanna och snacka för de skulle in och snylta hos grannen mittöver dom! De gör så ibland och den gamle mannen blir så glad när de hälsar på honom.


Hoppas att vädret vänder snart för annars blir det trist semester för man vill ju ändå vara ute en del om det inte är för varmt.

Matte erbjöd mig mat men jag ville inte ha just nu så kanske senare, får se om jag blir hungrig då!

  

Tror nog att jag ska utnyttja matte senare till tuggbenshållare eller möjligtvis bara ha ner henne på golvet för det blir lite ensamt där ibland.

Jag får vara hur mycket jag vill i soffan men det är sällan jag ligger där, mest när jag busar och sånt som att torka nosen eller gömma saker i den!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards