Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Aamor & Tina - 26 juli 2011 17:16

Jag råkade väcka matte vid 6.30, hennes ena arm hade hamnat utanför sängen och jag tyckte att hennes hand var lite smutsig så jag satte igång att tvätta den, var ju inte meningen att väcka matte men som tur var somnade hon om igen!

Handen blev klinisk Aamor ren!

Sen sov vi ända till 9.20 så matte är lite stel i nacke och rygg idag men hon överlever det också!


Jag fick vara och busa med syrran ett tag när matte var nere i stan och handlade, okej att busa med Affi men att matte ger sig iväg - inte okej!

Hon hade köpt med sig hamburgare och tillbehör tillbehör tillbaka och jag fick nog 90% av hamburgaren, bröd, grönsaker och det andra kunde hon äta själv!


Har snackat med Igor men enligt matte skrämde jag bort honom för jag ville leka men då stack han, mesen!

Åt min mat när vi kom in, åt inget igår så matte undrar om jag varannandags bantar! Kanske det eller så var jag inte hungrig igår och det går ingen nöd på mig.

Blev friserad och så försökte matte ta livet av mig!

Nu påstår hon att jag överdramatiserar det men det kändes så.

Hon hade nämligen köpt någon ny sorts ögontvätt, de såg inte ut som de gamla jag haft och när hon skulle skölja/tvätta mina ögon trodde jag att hon skulle göra annat och jag trodde jag skulle dö!

Nu överlevde jag med nöd och neppe som tur var!

Kan ju undra ibland VAD hon håller på med, lura en stackars liten kille på det viset!

Jag blev helt anfådd och ja kolla själv på kortet, tungan hänger långt ute!

  


Nu ska jag vila resten av kvällen förutom att jag får nog gå ut en runda strax innan Morden i Midsomer börjar för annars vill jag, enl matte gå ut mitt i!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards