Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Aamor & Tina - 28 juli 2011 11:27

Vi sov till klockan 9 i morse och vid 10 tiden gick vi ut en sväng.

Mötte först Alice.  Hon är lite större nu, hon är större än vad jag är men hon är fortfarande en valp, ca 4 månader.

Försökte sätta henne på plats när hon blev för busig men hon la sig bara på rygg en kort stund och sen var hon igång igen, rinner tydligen av henne som vatten på en gås, hihi!

Vi slog följe och det gick jättebra för då busade hon inte. 

Sen mötte vi Linus, en äldre herre på 12 år.   Gammal bild för syrran var ju inte med!

När vi kom hem satt vi ute på bänken och då kom både Melle och Igor fram till mig.

     Kul att träffa så många kompisar på samma runda!


Matte tyckte att jag behövde en genomborstning och att tofsen skulle sättas om men jag försökte borra ner huvudet i kudden på trimbordet men hon lyckades ändå, snacka om envis!

Tror ni inte att hon hittade två tovor, en på ena bakbenet och sen en mellan frambenet och bröstkorgen. Nu är de borta i alla fall tills de hittar dit igen!

  

Matte säger att hon älskar mina ögonfransar, visst är de tjusiga och de blinkar jag med när jag vill nått, hihi! Det ger bra utdelning!


Fint väder igår men just nu har det börjat regna, trist!

Matte ska nog fortsätta skriva in i sitt släktträd så jag kan sova en stund!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards