Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Skiftande!

Av Aamor & Tina - 30 juli 2011 18:03

Det har inte blivit många knop hos oss idag, vi sov till 8.15 och sen tog vi en lagon sväng.

Tror ni inte att precis när vi börjat gå så började det även regna, vi skulade under ett träd när det värsta kom.

När vi kom hem igen så hade det slutat så vi satte oss på en bänk och spanade, matte blev lite blöt i rumpan men det gjorde inget sa hon.


Det finns en ängel som köpt godis till mig, tack Cilla, mattes kollega har varit i Ullared och köpt gott gottis till mig. Det är nyttigt för det är bara kyckling och anka som är torkad.

Matte och jag cyklade och hämtade det i matteföräldrarnas brevlåda där hon lagt det och när matte visade mig vad det var visste jag direkt. Höll på att hoppa av cykelkorgen för jag ville ha direkt, fick smaka en liten bit, himelskt!

Cilla är snäll som handlade det till mig men matte påpekade att det är matte som får betala så att hon är väl lite snaäll även hon, hihi!


Vilat nästan hela dagen, matte har hållt på med sina tråkiga saker så då kan jag lika bra sova.

Var ute igen för en stund sen och då började solen titta fram, verkligen skiftande väder idag!

Fast mina kattvänner har inte synt till mer än som hastigast.


Har ätit lite nu, matte gjorde pytt-i-panna med stekta ägg så jag åt upp gulorna, hihi! Resten kunde hon själv behålla!


Nu hoppas jag att det blir lite sol framöver så vi kan vara ute mer, tänk vad många kattbus jag missar för att det regnar!

  

Får leka med min katt som Eva stickade istället!

 
 
Julia

Julia

30 juli 2011 18:47

En stickad katt är bättre än ingen katt *fniss*
Vi skickar gärna värmen till er... FLÄMT... Vi vill ha Åskar på besök, så det blir lite friskare i luften.

=^.^=

Nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

1 augusti 2011 10:58

Ja, inte blir det många knop här heller, varmt och putsigt, lite regn ibland och Åskar mullrade runt hela dagen igår. Sicken tur du har som får godis i postlådan, inte alla förunnat, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards