Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Aamor & Tina - 31 juli 2011 20:06

Matte är lite jobbig för hon ligger och läser så länge på natten så för att kunna sova får jag lägga mig under sängen, lite mörkare där fast hon sover ju lite längre på morgnarna så jag får stå ut med det!

Idag sov hon till 8.30


Äntligen hojtade matte när hon tittade ut i morse och tänkte att nu har hon blivit knas på riktigt men det var för solen lyste.

Vi gick en runda och det var skönt att slippa regnet och blöta tassar bara för att man går i gräset.

Sen satt hon och skrev lite på sin släkt och jag sov förmiddag och middag.

  

Mina sittkuddar är bra att ha som annat är att ligga på för jag kan använda dom som kudde också, skönt!

Efter en stund reste sig matte och hämtade två dynor och så sa hon att vi skulle gå ut och kolla katter, självklart vaknade jag med ett ryck och var med på idéen direkt.

Vi satte oss på gräsmattan och matte lutade sig mot trädet med en kudde som ryggstöd och en under sig, matte läste när jag spanade. Såg en del av katterna men inga av dom ville komma fram och kela.

När solen kom och all skugga var borta gick vi in.

  


Matte hade den goda smaken att laga till kyckling i ugnen och sen fick jag en av bitarna på mitt torrfoder, jag borde få diplom för min sorteringsförmåga men några bitar råkade nog följa med kycklingen ändå!


När vi var ute för en stund sen så mötte jag Alice och jag måste bara hälsa på henne men när hon börjar busa och "boxas" blir jag arg på henne och försöker sätta henne på plats men hon bara slänger sig på rugg och när jag vänder mig om så är hon uppe igen, har ingen hyfs den tösen!


Nu ska jag vila mig lite för senare ska jag köra med matte, har gjort det några kvällar nu, hihi!

Jag ska ha allt och ska kolla allt, upp i fönstret och ner igen, upp i sängen och ner och så kan jag hålla på en lång stund, skit kul!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards