Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 2 augusti 2011 16:47

Matte vaknade av att jag höll på att fnatta mig och då sa hon "idag får du faktiskt bada Aamor!" Jag slutade direkt att klia mig!


Vi gick ut strax efter 9 och då gick vi en halvlång runda och sen gjorde matte det nästan oförlåtliga, hon lämnade mig själv för att hon skulle handla lite.

Jag vill protestera mot att inte hundar får följa med in i affären, jag kan sitta i en kundvagn och jag stör ingen!

Visst folk kan vara allergiska men de behöver inte gå så nära mig då och är man så känslig så kan man inte gå nära matte heller för hon har massor av Aamor på sig!

Hon var snabbt tillbaka och jag blev lugn igen.


Senare såg jag att hon plockade fram mitt badkar så jag dök in under sängen som vanligt men där var trist att ligga och trycka och tänkte att det är bättre att få det gjort.Matte höll på med mig i nästan 2 timmar för jag somnade på trimbordet efteråt så min vänstra sida är helt tovfri men min högra är där kanske nån liten kvar för jag vägrar vända på mig!

Matte blir så bråkig till sist om jag inte gör som hon vill så jag får hålla till sittande när högra ska fixas till.

Jag blev inte helt torr för vädret var så fint att vi gick ut och satte oss så det sista fick torka medan jag spanade efter katter!

  

Var är ni katter?

Matte kan du säga till dom att jag vill se dom?

  

Bara nån enstaka smet förbi så vi gick in när skuggan försvann helt.

Efter bara en liten stund sa jag till matte "kom igen - vi går ut, jag måste ut!!!"

Matte trodde jag var nödig och det var jag, hihi kise-nödig!

Snacka om tur för kisematten var ute och då var katterna också där, yeah.


Nu har de gått in och vi också, jag har ätit och nu ska jag snart ta en liten lur för det har inte blivit mer än den på trimbordet! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards