Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 3 augusti 2011 19:05

Idag har vi inte gjort många knop, ja inte jag i alla fall. Matte har dammsugit och tvättat och sen har skrivit in 15o nygamla personer i sitt släktprogram, jag har sovit.

Tiden gick och helt plötsligt reste matte sig och sa "nä nu måste vi gå ut och göra nått" för då hade hon suttit still i nästan 3 timmar.


Vi gick ut och satte oss, några katter kom och 7 barn som ville klappa mig. Jag pussade den minsta så hon satte sig på gumpen men som tur var den redan vadderad!

Sen gick matte och jag en runda för att komma bort från alla barnen.

Jag hjälpte matte med att laga mat, jag provsmakade så det var ätligt och det mesta var ätligt!


Nu ska vi nog snart gå ut en runda igen. Vädret har varit bra och soligt och det har luftat lite.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards