Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 4 augusti 2011 20:07

I går kväll när jag var ute på sista rundan så satte vi oss på bänken och då kom mina katters matte också och många katter sprang runt där, det var så kul att jag inte ville gå in men det fick vi göra ändå.


I morse sov vi jättelänge, matte vill inte skriva tiden men det var länge!

Vi tog en runda och sen har vi gjort lite av varje, visst jag har mest sovit men strax efter middagstid sa matte att nu går vi ut.

Vi satte oss på gräsmattan, matte solade lite och jag spanade från skuggan men jag såg inga katter, istället kom en av mina små tvåbenta vänner och snackade med matte och kelade med mig. Jag fick flätor i håret, överallt men de gick upp när jag skakade mig så det finns inga bildbevis!


Matte har fortsatt med att skriva in sina släktingar och nu har hon nog bara sin mormors sida kvar, tror hon.


Matte tycker jag är en riktig fis till att äta, har ätit väldigt lite de senaste dagarna men lite har jag fått i mig så jag har inte totalvägrat. Lite varmt för att äta kanske.

Nu ska jag ha matte till att hålla ett tuggben så jag måste sluta nu!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards