Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 5 augusti 2011 18:21

Jag och matte sov till klockan 9, nästan och när matte var klar med sitt så gick vi ut på en runda. Först ville jag inte gå så långt men det slutade med en halvlång runda.

Satte oss på bänken ett tag och då kom en jättesöt Mopsvalp på 7 månader, har snackat med henne innan men idag var hon jätteblyg och gömde sig bakom sin matte.

Såg så roligt ut för när hennes matte sa "ska du inte snacka men killen?" så skakade hon på huvudet och nös, varje gång!


Inne igen så fixade matte till min frilla och sen tog jag en liten powernap men rätt som det var sa matte att syrran och matteföräldrarna hade kommit hem.

Jag vaknade väl snabbt och skulle dit direkt, har inte träffat dom på över en vecka ju.

Vi gick dit och det blev fullt ös på oss två syskon, mycket som måste göras direkt och Affi var rätt så snabb med att visa att hon fortfarande bestämmer, vissa saker ändras inte tydligen!

Vi har busat både inne och ute och matte lät oss springa på hela gräsmattan en stund tills vi började hitta på en massa otyg i rabatterna! Mest Affi.

Hon tror nog att hon är en katt för hon gick i rabatten och rätt som det var stannade hon, krafsade en gång, satte sig och pinkade och sen en krafsning till.

Jag nöjde mig med en gräskant!

 

Jag har precis ätit och nu ska jag vila lite för det kan behövas!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards