Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 10 augusti 2011 18:31

Strax efter 11 körde jag och matte iväg för hon skulle ju hämta mina medicindroppar efter 12 och vi hade några ärenden först.

Vi stannade på parkeringen vid Morrhoppan, min affär men jag visste minsann vad vi var i närheten av så jag gick förbi och bråttom hade jag. Matte hängde med för att se var jag skulle.

Det blev ut från parkeringen upp på trottoarenoch så svänga vänster och vid slutet svängde jag höger och så var jag framme men matte fick först öppna ytterdörren.

Haha, jag drog iväg henne till hennes jobb för jag ville hälsa på där.

Alla blev så glada när jag kom på besök, en av killarna rusade ut i köket och tog en skål med vatten till mig, innan nån annan hann göra det.

Matte betalade sin kollega för godiset hon köpt till mig och så lämnade hon tillbaka en bok till en annan kollega, tror nog att hon skulle gå dit ändå verkade det som!

Sen gick vi ner till Morrhoppan och jag fick lite pedikyr och så köpte matte torrfoder till mig.

Vidare till apoteket då jag fick vänta i bilen men de hade dator klabb så leveransen var inte kommen så efter 14 skulle hon dit igen, mattes öron nästan rök när hon kom till bilen men inget som hon kunde göra nått åt.


Vi fick besök här hemma också, mattes kusin kom, hennes man skulle kolla på nån grävmaskin och hon tyckte att det var roligare hos oss.

Fickade och sen så passade hon mig när matte gav sig iväg efter min medicin, fast jag satt vid dörren och väntade hela tiden.

Blev så glad när hon kom tillbaka men hon lyfte upp mig och satte mig på trimbordet och droppade i mina ögon och jag var jätteduktig och protesterade inte alls, kanske jag gör det nästa gång istället, hihi!


Vi har ätit så nu ska jag vila en stund, har redan lagt mig till rätta men matte störde mig lite med kameran men jag somnar ju inte förrän vi har skrivit klart!

  

Är så gott att ligga på fårullsfilten och så gungar stolen lite när man rör sig, gött!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards