Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 12 augusti 2011 18:11

Sov till strax innan 9 och sen gick vi en runda, det såg ut som om det skulle bli hyfsat väder och inte regna som det gjorde hela dagen igår.

När vi kom tillbaka satte vi oss på vår sten och jag spanade efter katterna och matte snackade lite med vår vicevärd.

Igor var den enda som ville hälsa idag men jag såg även Melle, Peggy, Baby och Nuttis.


Inne igen så satt matte och släktforskade ett tag, hon har ju skrivit in alla led hon hittat hitintills så nu kan hon fortsätta leta. Hon hittade inte så mycket för det är tydligen svårare när man är i mitten på 1700-talet.

Helt plötsligt hör vi bägge hur regnet slår mot fönstret och vi suckar bägge men som tur var det bara en kort skur.


Matte har även tittat på sista delen av Tracys hämnd och då passade jag på att sova en stund fast när hon började äta sin middag vaknade jag och smakade lite.

 

Vi har varit ute på en långrunda nu precis och vi såg 4 killar i kanske 12 års åldern, de ropade"en sån fin hund! Är det en Pittbull?" matte skrattade och svarade "ibland", då trodde killarna att jag var en Chihuahua eller en Mops och när matte sa att jag var inget av det så undrade dom vad jag var, Shih Tzu" savarade matte men det hade de aldrig hört talas om!

Matte skrattade en stund och frågade mig flera gånger om jag var en Pittbull och jag tittade på henne som om hon vore riktigt dum!


Lekte med Smokie innan vi gick in men han springer mest runt och pinkar överallt!


Idag är det mattes sista semesterdag, suck! Hur ska vi klara oss utan att vi ses hela dagarna? Blir tufft för oss, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards