Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 13 augusti 2011 18:21

Matte sa när hon vaknade i morse att nu måste hon börja vända på tiden igen, ja det är ju så dags när hon börjar jobba på måndag - lycka till.

Vi sov till 9 i morse och det är en ljuvlig tid att vakna vid och inte klockan 06 när klockan ringer, hua mig!


Det blev två långa rundor i morse med kanske 1 timmes mellanrum.

Först gick vi morgonrundan och sen är vi kom in så fick jag mina ögondroppar och vilade mig lite och sen tyckte matte att jag liknade ett rufsigt troll så jag hamnade på trimbordet och när matte hittade några tovor så råkade jag lufta lite och inte luktade det hallon precis så när jag var tofsad så ville jag gå ut igen.

Matte tyckte att jag skulle bestämma var vi skulle gå, haha som om jag inte gör det annars! Det blev en längre runda än morgonrundan, härligt och jag busade lite med matte och sprang "lös" i min långlina.


Fick vila hemma igen och matte satte sig för att läsa "De målade grottornas land", hon suckar då och då och tycker att mycket är upprepning och förklaringar som redan varit i böckerna innan men......


Vid 14-tiden ringer mattemor och säger att dom hade kommit och att Affi ville leka med sin bror så vi gick dit ett tag.

Matte kunde inte låta bli att kiva med Affi så hon frågade om hon skulle följa med oss och sova över i natt - då kröp hon upp i famnen på mattefar!


Jag har ätit och nu ska jag vila mig lite för syrran jagade mig lite, senare ska jag ha mina 2 sista gånger ögondroppar för idag och jag längtar nästan för jag får ju en bit godis efteråt!

  

Har så klart även spanat efter mina kattvänner men har inte sett några, kolla in senare ikväll!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards