Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 15 augusti 2011 18:15

Det kändes inte alls bra när mattes klocka ringde i morse, jag hade svårt att komma till ro i natt och har varit uppe och gått ett antal gånger så jag var rätt så lagom trött när matte steg upp.

Strax innan 07 gav vi oss iväg och det var med tunga steg jag gick.

Sa inget när matte gav sig iväg utan jag gick och la mig för att sova lite till, vaknade sen 9.30

En lugn dag med mycket vilande från min sida, kräkte lite innan matte kom och hämtade mig och matte sa att det var för att jag saknade henne, jag tror mer att det var för att jag behövde, hihi!


Satt och kollade efter mina katter då två av dom blir ovänner och börjar jamma högt, fräsa och låta allmänt sura. Jag skällde på dom för så gör man ju inte men jag var för långt bort för att de skulle ta nån notis om vad jag sa för matte lät mig inte gå tillräckligt nära.

Hon sa att det är aldrig bra att gå för nära två katter som kivas.

Vi gick in istället, matte erbjöd mig mat men jag ville inte ha nån, jag äter inte på ett tag efter jag kräkt och det hade hon glömt, för usch fy det smakar inte gott då.


Matte tyckte i alla fall att det var kul att komma till jobbet igen jag tyckte det är bättre att hon är hemma hos oss fast pengar behövs ju så hon får väl jobba ändå!

  

Nu ska jag vila mig lite till!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards