Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 17 augusti 2011 18:23

Så skönt jag tyckte det var igår när matte gick och la sig redan 21.45, visserligen läste hon till 23 men åh vad jag njöt av att kunna lägga mig!


Snart så är det helg igen, hihi, för nu har vi jobbat mer än halva veckan. Det går så otroligt fort.

Jag har sysslat med att tvätta idag, köksbordets ena ben, dörrkarmen in till köket och mattemor har blivit rena. Man måste ju se om sitt hus även om jag inte bor där utan är där på "dagis"!


Matte var sen när hon skulle hämta mig för hon skulle några ärenden först men det gjorde inte så mycket för hon fyllde på mitt gotte förråd och lite annat till sig själv, mat och annat som tydligen är bra att ha.

Hon skulle även till apoteket för att köpa fler ögondroppar till mig men det glömde hon så det är tur vi har fler hemma, det är inte mycket minne hon har, hihi!

Jag träffade på två av mina kattkompisar, bröderna Igor och KaKa men det var bara Igor som kom fram och hälsade, den andre håller sig på avstånd men han studerar mig noga så nån dag kanske även han vågar komma fram.


Jag ska vila mig lite efter maten och sen sa matte att hon skulle fixa till mitt hår för tydligen har det där jobbiga tovmonstret hittat hem till oss igen, jag har sagt till matte att stänga alla ventiler och skruva igen brevinkastet så har hon inte gjort det!

Hon får istället kämpa med min päls och jag får stå ut, är väldigt mysigt ibland ett tag men när hon blir för jobbig så sätter jag mig på tvären men då hamnar även matte på tvären och då blir det jobbigt, hihi!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards