Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 22 augusti 2011 19:26

Rätt så kul att gå till syrran i morse, visst det var lite för tidigt för mig men jag fick ju sova lite till!

Mattemors syster kom på besök och vi blev så glada att vi höll på att hoppa omkull henne men vi lugnade oss efter ett tag och så kunde vi hälsa fint.

När hon sen skulle gå hem så följde vi och mattefar henne en bit.


Matte jobbade länge och jag fick vänta jättelänge innan hon kom, hade glömt att det var lång dag idag, jaja!

När vi gick hem fick vi sällskap en bit av Peggy en bit och jag blev så glad. Matte är inte nöjd med kortet för det blev suddigt med telefonen men man ser ju att det är vi!

 

Vi satt ute en stund när vi kom hem och mina tvåbenta små kompisar kom och hälsade och jag var mycket nöjd med det också!

Jag åt när vi kom in och sen hamnade jag av någon anledning på trimbordet för matte försöker hålla ulltovorna borta men de är väldigt snabba så hon hinner dåligt med, hihi!

Nu är jag rätt så trött och tänker sova fram till det är dags att gå ut nästa gång.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards