Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 23 augusti 2011 17:35

Min matte är lite knäpp!

I morse när vi gick till syrran så mötte vi en hund och vi "snackar" alltid högt med varandra när vi möts, hihi lät bra va?

När vi sen passerat så säger matte att jag är en riktig "kage" som sticker upp mot större hundar, jag sätter mig ner och bara tittar på henne då säger hon att jag kanske är en "kaga" istället och det är ju lite bättre men så la hon till att jag är en "sockerkaga" eftersom jag är så söt!

Hon får ju bestämma sig är jag en kaxig typ eller en sockerkaka? Kanske både ock, hihi! Visst är hon lite knäpp?


Sovit mycket under dagen fast när mattefar var ute och klippte gräsmattan var vi vakna, vi hörde ju åkklipparen men vi såg honom inte och det är ju lite smått jobbigt.


Jag säger bara suck och stön för tovmonstret måste helt klart ha flyttat in till oss och sitter och trycker i nån hörna för där blir tovor på samma ställe varje dag fast matte tagit dom dagen innan, de sitter på låren och precis framför låren på sidan mot magen. Matte bara måste ta dom säger hon men jag tycker att hon kan låta dom vara för där kommer ändå nya hela tiden men hon säger att vi måste hålla dom stången(?)! Hon kan ta den dumma stången och jaga bort tovmonstret med istället!


Min tvåbenta små kompisar hälsade mig välkommen hem och en av tjejerna sa att hon och jag var bästisar, kan vi väl vara så där i smyg men bäst är åndå matte i alla lägen trots avtovningarna!


Strålande sol och varmt hela dagen men matte tror att det blir tordön ikväll, vi får väl se eller höra, hihi!

Jag har ätit min mat, fått mitt godis och nu ska jag som vanligt vila lite efter maten!

  

Gammal bild men matte tycker att den är så söt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards