Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 24 augusti 2011 20:09

I morse fick matteföräldrarna besök av en man som skulle göra nått med fjärrvärmemätaren och han kom redan 7.30

Vi hälsade honom väldigt mycket välkommen, hihi tur att han inte var hundrädd!

Det värsta var att mattefar gick med honom ner i källaren och mattemor sov fortfarande. Vi låg så långt ut vi kunde på översta trappsteget och kallade på honom men han kom inte upp förrän den andre mannen var klar.

Fast vi blev lika glada när dom kom upp ändå!

Vi har tagit det väldigt lugn annars hela dagen.


Jag mötte en kanin när vi kom hem, det är en av mina tvåbenta små vänners kanin, han heter Cola och jag ville så gärna snacka med honom men matte trodde att jag skulle skämma den stackaren så jag fick bara nosa lite.

Vi gick en lågrunda vid 19-tiden och när vi kom hem satte vi oss och spanade på katterna, såg Nuttis och Baby och Baby hälsade nästan på mig - lycka!

Senare kom även Peggy och gosade lite!

  

(gammal bild)

Ute var även två andra små tvåbenta vänner och rätt som det var sa dom "titta 2 polisbilar!" och de hade stannat på vår inkörsel till gården och vi blev alla lite nyfikna och efter ett tag kom de ut med en man och tog med honom i den ena bilen, matte undrade vad som hänt för vi känner honom och jag tycker han är snäll trots de problem han har.


Matte tjatar på mig att jag ska äta men jag är inte sugen idag så hon kan tjata bäst hon vill!

Det blev inget tordön igår men kanske ikväll/natt, vi får se!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards