Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 26 augusti 2011 19:23

Äntligen är det fredag och sista dagen som matte jobbar denna vecka! Jag blir lika glad varje gång hon säger "nu var det sista gången denna veckan klockan väckte oss!", visst är det härligt!


Jag har verkligen fått motion hos syrran för vid middagstid klippt mattefar gräset men lät bli vår hage så vi kunde vara ute där under tiden men vi ville ju inte vara där utan vi ville vara med honom när han körde klipparen.

Vi hoppade mot kompostgallret och varje gång han körde runt huset trodde vi att han skulle komma in andra hållet så vi kutade in och det var många gånger, huset är 14 meter och eftersom vi får springa igenom huset så blev det dubbel sträcka enkel tur.


Matte hade shoppat innan hon kom, det är så att mattemor fyller år på måndag och hon handlade ett paket till henne, ja hon har redan fått det för att matte skulle kunna hjälpa henne med det.

Mattefar och matte la ihopa och handlade en ny dator till henne för hon gnäller bara på datorn och den är helt knäpp den gamle datorn.

Hon fyller inte nått jämnt men för att slippa datorklödd bestämde de så.

Matte körde igång den men sen skulle annat dit också och det blev inte gjort idag, se om vi har tid i helgen.


Jag har varit ute på en långrunda nu för innan höll matte på att ta bort ullen som tovat ihop sig och då blev jag nödig, låtsades nog att det var mer akut än vad det egentligen var men vad gör man inte för att slippa!

Satt ute en stund men inga kattkompisar var ute så jag tröttnade.


Matte skulle lägga in en banner igår från Södertäljes katthem men lyckades inte men idag hade hon mer tid och klurade ut det. Här kommer den en gång till för hon la även in den på det andra inlägget!

 

Klicka på bilden så kommer ni dit!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards