Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 27 augusti 2011 18:23

Sovmorgon! Hur skönt är inte det? Vi sov ända till 9.30 men matte låg och läste till 01.00 så det var kanske inte så konstigt!


Matte har ett svagt minne avv att hon hörde åskan i morse men hon vaknade aldrig till riktigt men när hon pratade med mattefar sa han att det åskat vid 7-tiden.

Vi gick ut strax efter 10 och det var varmt, kvavt och fuktigt men ändå rätt så skönt för det regnade i alla fall inte.

Inne igen sa matte att vi skulle ha Spa-dag, det lät så mysigt men när hon bar in mitt badkar dök jag som vanligt in under sängen.

Matte satte sig och åt frukost och jag kom fram för det var nog till nått annat mitt bad skulle användas, kanske till det där spa!

Men.....när matte ätit färdigt tog hon mig och tog först bort tofsen och sen satte hon mig i karet. Kallar hon detta spa? Suck!

Nu var det inte så himla dumt för just nu har jag så mycket ull att jag kan ge bort till hur många Nakenhundar som helst och de kommer att få tjock fin ullpäls!

När jag sen var klar sa matte att nästan halva Aamor var borta och låg på trimbordet men det enda jag såg var min ull! Hon måste ha menat det för annars kände jag mig hel men mindre ullig!

  


Vi gick bort till syrran vid 13-tiden för matte skulle fixa allt annat på den nya datorn så där satt hon några timmar för det var virusskyddet som skulle in, e-posterna som skulle fixas, släktforskarsakerna skulle dit, bilder mm, hon blev klar lagom till kvällsmaten, hihi!

Jag fick också smaka för det var helstekt kotlett i gryta, mums vill jag lova!

Matte bjöd på glass som efterrätt för mattefar hade namnsdag idag.


Det kunde inte vara uppehåll en hel dag, så urtrist, för när vi gick hem regnade men det kom inte så mycket till att börja med men de sista hundra meterna öppnade himlen sig!

Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards