Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Aamor & Tina - 28 augusti 2011 18:08

Matte säger att vi blivit några riktiga sömntutor! Vadå blivit? Det har jag alltid varit, hihi.

Fast vi sov bara till 8.30 trots att matte läste till 01, igen men nu är boken slut!


Vi gick bort till syrran för matte skulle visa mattemor hur datorn funkar nu när allt är inlagt och vi hinner inte i veckan för då ska det ju jobbas och allt annat som att sitta i soffan och slappa och annat arbetssamt   !


Matte och mattefar gav sig iväg för att kolla in Willy´s som öppnat här i veckan och jag kan väl säga som så att det gillade jag inte för är det helg ska jag kunna se matte hela tiden!


Som det regnat i natt, det kom 25 mm och även idag regnade det för när matte var ute med mig och syrran så började det men som tur var det bara 50 m hem!

Sen har det kommit i omgångar och då vräker det ner.


Jag har varit en vända på trimbordet för att matte skulle reda ut det sista på mig, trodde hon men som hon bedrog sig för jag trillade hela tiden på just den sidan hon skulle fixa, hihi!

När vi kom hem sen så gick jag och la mig efter jag ätit och matte började stöka runt i köket. Hon gjorde hemmagjord pizza, luktade helt ljuvligt men jag var mätt så jag nöjde mig med att nosa och slicka mig om munnen.

Hon blandade även till sin ost som hon låtit rinna av sen igår, var filmjölk från början, hon sa att hon blandade med salladeslök, vitlök och lite olika kryddor och nu ska den dra.

Tror jag ska ta mig en liten tupplur till nu!

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards