Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Aamor & Tina - 1 september 2011 18:27

Matte sa att hon hade funderingar på att köpa en skateboard! Ja det skulle jag vilja se köra runt på, hihi men då sa att den skulle vara till mig!!!!

Tydligen är jag väldigt långsam vissa morgnar och ska stanna och titta på ingenting (mattes ord) för det finns så mycket att titta på fast inget syns!

Så då skulle jag åka då den och, nä jag går hellre men hon kan skaffa en pulka till mig till vintern så jag slipper bli full med snöklumpar!


Tagit det lugnt hos syrran, hon blev nog lite gramse på mig idag för hon ville leka men jag tyckte att det var bättre att vila så hon lekte själv.


Matte hade varit och shoppat lite för snart kommer det tre födelsedagar, mattefar på söndag och Affi och jag på tisdag. Tänk vi blir 3 år!

När vi kom hem satte matte igång med ett bak, det luktade ljuvligt redan innan hon började blanda ihop det och jag tyckte att hon var taskig som inte lät mig sitta på vasken och kolla in vad det skulle bli.

Resultatet!

  

Kex till mig! Inte konstigt det luktade gott!

Nu ska jag och syrran få dessa när vi fyller år och kanske nått annat med som vi inte vet om.

Matte sa att eftersom vi två är så kräsna så kan det hända att vi inte kommer att äta dom men det gör inget för även de tvåbenta kan äta dom!


Nu ska jag vila lite för senare ska jag hjälpa matte att hänga tvätten för hon hade smutsat ner sig nått förfärligt på jobb men det var inget mot hur hennes ena kollega såg ut, vilka lortgrisar!

Matte berättade att det faktiskt var mattes eget fel för hennes ena fot kasade i en lerpöl och för att inte trilla så for foten upp och slutet blev att kollegan som gick framför såg ut som Pippi Långstrumps häst på hela baksidan! Ojdå!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards