Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Aamor & Tina - 4 september 2011 17:43

Hipp Hipp Hurra för mattefar som fyller år idag!

Vi har varit på kalas där idag, var bara vi som var där för de andra gästerna som brukar komma kommer antingen på mattemors eller mattefars dag eftersom det är i samma vecka.


Först sov jag en stund när de tvåbenta kollade på friidrott och fikade, behöver vila mig för vi gick en långrunda när vi skulle hem till dom.

Jag blev lite skrajsen när matte började snacka om bad men det visade sig att det var syrran som skulle plurra idag så jag la mig tillrätta och sov lite till!

Eftersom vädret var varmt och skönt så att matte på trädäcket när hon fixade till syrran och det blåste en hel del så vinden torkade henne, perfekt, hon blev ursnygg men så fort matte släppte ner henne så går hon in på mattan och gnuggar huvudet där så hon såg ut som svinto sen, matte fick kammat till mustascherna en gång till!


Vi har sprungit och busat på hela gräsmattan, urskoj men jag har försökt hålla mig i skuggan fast det är inte det lättaste när Affi jagar en!

Mattefar och matte försvann ett tag och jag märkte det inte förrän de var borta, ve och fasa för jorden gick nästan under!

De kom tillbaka efter ett tag för de hade bara varit och handlat Kina-mat.

Jag fick smaka lite av mattes, biff med champinjoner, det var väldrigt gott ja inte svampen men köttet, tyvärr var hon för snål!


Hemma nu och jag har ätit lite av min mat nu och ska snart vila lite.

Ville kolla efter mina kattpolare men där var för många barn ute och då kommer de inte fram!

Ollie kelade med mig i gårkväll och det var ett ordentligt kel för han gick runt mig och gnuggade sig överallt och sen ville han busa men jag fick inte för matte för jag lät förmycket! Får man inte skälla klockan 00.00 då?

  

Gammal bild på Ollie och mig!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards