Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Aamor & Tina - 5 september 2011 18:39

Jag fick gosa med Ollie även i går kväll, jag hann pinka och sen kom han springandes mot mig och var så kelig. Matte sa att det var allt tur att jag pinkade först för annars hade jag glömt bort det, hihi!


Det var rätt så tröttsmat att gå upp i morse men det är det nästan alltid på måndagarna och sen vet jag att matte jobbar länge då.

Vi har tagit det lugt, varit ute och lämnat 1:or och 2:or men inga långrundor för det har varit en regnig dag. Trist nu när det var så fint igår!


När klockan var 16.30 gick jag ut till ytterdörren och satte mig för jag visste att matte snart skulle komma men jag väntade och väntade!

Sprang in till matteföräldrarna och frågade men de sa bara att "matte kommer snart"!

Oh, denna eviga väntan! Klockan 17.30 kom hon, vad likanar det va?

Nu blev det så att någon annan blivit sen så hon kunde inte komma ifrån utan blev på så vis 50 minuter försenad, suck!

Glad blev jag i alla fall när hon väl dök upp!


Kollade efter mina katter för det lovade matte att vi skulle göra när vi kom hem för vi hann inte i morse men typiskt så syntes inga.

Har ätit och fått mitt "efter matten godis", snart ska matte fixa min tofs och sen ska vi bara njuta av kvällen!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards