Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Aamor & Tina - 6 september 2011 18:21

Tänk, idag blir jag och Affi 3 år!     

 Klart våra andra två systrar också blir 3 men de har vi inte träffat sen vi flyttade men grattis på er ändå!

När klockan ringde i morse vaknade matte först och sa "Grattis Aamor på 3 års dagen" och sen fick jag en puss i pannan.

Jag vaknade till lite extra men somnade snart igen, hihi!


Affi fick en present av oss, en påse med små tuggben och hon skulle ha ett direkt på morgonen, säg inget men jag snodde det sen, hihi!

Vi har varit ensamma med mattemor nästan hela dagen för mattefar en en vän till honom skulle köra till husvagnen och ta ner förtältet och ta hem alla sakerna i det.

Affi har varit lite hängig men det är för hon saknade sin husse, piplisa, hon hade ju sin matte där!


Mattemor har släppt ut oss i vår hage så vi har fått pinkat av oss och då passade vi även på att busa lite.

Matte hade handlat lite innan hon kom, fick göra det idag när det nu inte blev igår eftersom det blev så sent innan hon kom ifrån jobbet.

Matte blev kvar ett tag hos mattemor och snackade och jag fick ett paket av matteföräldrarna.

Hemma kollade jag efter katter men såg bara Baby på avstånd men jag hade fått grattis hälsning av Snutte, Ruffa och deras matte Eva på mattes mail, ett perfekt kort!

  


Det hängde en kasse på vår ytterdörr och där var paket från dom också!

Tack så väldans mycket!

  

Här sitter jag och kollar alla mina saker!

Tro inte att jag fick smaka förrän jag ätit!

  

Gällde att äta snabbt då, hihi!

Här är alla mina godsaker jag fått!

Mini Frolic och Rodeo av Snutte, Ruffa och Eva, Pommy´s kycklingfilé av matteföräldrarna och kattgodiset av matte! Tack igen alla!

  

Nu tänker jag slappa, ingen överraskning, va men det ska jag för matte ska sätta om tofsen på mig för hon påstår att jag liknar svinto men hon ska alltid överdriva! 



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards