Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Måndag!

Av Aamor & Tina - 12 september 2011 17:29

I går kväll när jag var ute på sista rundan så träffade jag en massa av "mina" katter, det var för att katternas matte och husse kom hem precis då och satte sig på bänken hos matte och snackade.

Jag var i himelriket!


Jisses så trött jag var i morse då! Ville inte vakna och har nog inte vaknat riktigt på hela dagen!

Matte sa att det är för att jag åt bara lite mat i lördags och inget alls igår och det kan jag väl köpa!

Alltså har det varit en lugn dag med mycket sovande.


Matte den fisen kunde inte ens hålla tiden idag utan kom och hämtade mig för tidigt, jag sov just då och blev allmänt förvirrad när jag såg att hon kom men jag piggnade snabbt till.

Tyvärr innebär det då att hon kommer att jobba längre en annan dag men det får jag stå ut med!

Jag har ätit en macka hos matteföräldrarna och när jag kom hem åt jag nog 3/4 portion torrfoder så jag ska väl vara piggare imorgon om matte lägger sig i tid!


Undrar om ovädret ska komma in nu för det stänker lite och så har det börjat blåsa rätt så mycket nu, har jag tur så blir det bilen i morgon till syrran fast jag får gå samma sträcka ändå fast ett annat håll, mest så jag får pinkat av mig!


Nu ska jag göra ingenting mer för matte har fixat tofsen och kammat mig lite och det blev jag trött av!

 

 
 
Julia

Julia

12 september 2011 18:32

Vilken tur du hade när du fick träffa "dina" katter igår kväll.
Du är en riktig sömntuta! Du sover ju minst lika mycket som Smulan och Amanda!

=^.^=

Kram och nosbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

12 september 2011 19:02

Jag har nog lite katt i mig, hihi!

 
Vinnie

Vinnie

12 september 2011 21:13

Åhh Aamor är precis lika söt som sist jag tittade in här. Men det är inte Bonzo kan ni tro. Han har blivit klippt och den klippningen är inte så stilig. Tvunget dock då han inte tycker om den djupa kamningen i pälsen. Han gillar mest borstningen och njuter av den. Men han är såå gosig trots den roliga klippningen :)

http://sveamys.wordpress.com

Aamor & Tina

12 september 2011 21:19

Klart han är lika gosig trots annan frilla!

 
Hillman

Hillman

13 september 2011 14:26

Här har det inte blåst någe men regnat sen i går eftermidda, attans va trötta vi är på regnet matten och jag. Hoppsa att du fick åka bil i morse, för det är attans så kuligt, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

13 september 2011 18:06

Det blev bil!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards