Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Aamor & Tina - 14 september 2011 18:17

Blåste bra i morse, gör fortfarande, när jag gick iväg. Gillar inte att ha vinden i ansiktet och gillar inte att ha den i rumpan heller. Inte mycket bättre att få den i sidan heller för då lyfte pälsen och nästan jag också!


Syrran och jag har varit ute och busat i vår hage och jag har åkt på några nacksving, syrran är bestämd!

Ibland lyckas jag få ner henne på rygg och vinna men hon sparkar som en katt och jag börjar misstänka att de gånger hon hamnat på rygg är för att hon själv har velat det!

Annars hade jag nog aldrig fixat det!

Inne har vi mest sovit men vi vaknade till när det fingde på dörren och blev nyfikna.

Det var vår leverans som matte och mattemor beställde från Foderbilen i söndags så det gick snabbt!

Tyvärr fick vi inte hälsat på leverans-tjejen men vi kollade noga innehållet i lådan, spännande! De ska komma en gång till för schampot de beställde var slut.


Mattemor har gjort kalops och syrran och jag satte in stora tigg-stöten, åhhhh så gott det var! Vi fick alldeles för lite enligt min mening!


Hemma kollade jag efter mina kattvänner men de höll sig nog inne nu när det blåser!

En leverans låg även i vårt postfack för matte beställde ZilkEye från Djurhälsobutiken, det var nämligen 40:- billigare där än på apoteket och fraktfritt över 300:- så två såna paket fick jag. Det är mina ögondroppar jag ska ha varje dag för att skölja mina ögon.

Nu ska det bara betalas men det får matte sköta, hihi!


Nu ska jag, gissa! Ja, just det sova en stund!

(Gammalt foto!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards