Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Aamor & Tina - 15 september 2011 17:53

Kalopsen var god i går men den blir så konstig på väg ut och med min behåring där bak så kan resultatet bara bli duschen!

Jag och matte vet det men det är ju så gott och jag får inte ont i magen utan det är bara slutprodukten som blir fel, suck! Varför?

Är så trist med bara torrfoder.


Matte jobbade länge idag, jag visst att det skulle komma eftersom hon slutade tidigt i måndags men oj så jobbigt det är att vänta på henne!

Vi gick hem och det stänkte lite så det var inte lönt att sitta och kolla efter katterna för blöta ville vi inte bli och matte säger att katterna håller sig inne när det regnar.

Vet inte om det bara är som hon hittar på för att vi ska gå in istället men strunt samma för vi slipper bli blöta ju!


Jag har ätit nästan en halv portion mat och sen 1/4 av mattes macka, fått rumpan duschad med schampo och nu skäms jag lite så jag har borrat ner mig i en av mina sängar, nä skämt bara men jag torkar så!

 

Vädret idag har varit trist, visst har solen lyst men det har kommit skurar med jämna mellanrum och inte lite heller och blåser gör det fortfarande men inte lika mycket.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards