Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Aamor & Tina - 18 september 2011 16:50

Sov till 8.30 och det var så skönt för matte låg och läste till 00.30

Vi gick ut på en långrunda och jag gjorde vad jag skulle. Träffade en ny kompis, Tjalle som är en Pudel, liten men inte en Toypudel. Han var småbusig och nosade genom hela mig, lite småjobbigt men matte satte stopp på det innan jag hann göra det!

Tjalle var bara strax över året så man får ha lite mer tålamod med "glyttarna"!


Hemma igen så drog matte ut dammsugaren för hon beklagade sig över att det såg ut som en gräsmatta här inne. Jag kan inte hjälpa att gräsklipparna inte samlar in gräset utan att det ligger på gräsmattan och sen fastnar i mitt hår och tyvärr trillar det av här inne. Matte vet att det inte är mitt fel.

Helt plötsligt ser jag henne komma bärandes på mitt badkar! Jaha, då var det dags idag!

Dammsugningen fortsatte och när hon var klar med det så satte hon sig ner och läste i sin bok ett tag och själv slumrade jag lite.

Efter ett tag kom hon ner på golvet till mig och sa att det var dags att bada!

Jag försökte trycka mig så nära kudden som möjligt men hon fick upp mig ändå och jag "morrsuckade" men inte ens det hjälpte utan jag hamnade i plurret!

Allt var klart och jag satt invirad i handdukar kände jag att magen behövde gå ut!

snabbt satte matte upp mitt hår med ett av sina egna snoddar och sen rusade vi ut.

Jag fick dusha rumpan efteråt!

Tyckte att det var dötrist på trimbordet så jag höll bara till när den ena sidan blev fin, den andra fick hon hasta igenom men ska ta sen!

Efteråt fxade jag själv till frillan med att gnugga huvudet i min ene säng!

Snyggt va?


Sen har vi mest slappat, matte har läst och lagat mat, inte samtidigt så klart.

Har ätit lite mat själv.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards