Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Aamor & Tina - 24 september 2011 18:29

Jag och matte sov till 8.20, jag gillar när matte säger på fredagskvällen när vi lägger oss "nu ska vi sova länge i morgon Aamor"!

Jag sov så klart lite mer än matte för jag la mig i en annan säng när matte gått upp.


I helgen är det marknad i stan men jag ska inte ner där, matte gillar inte när de tar sina hundar med dit för det är trångt och när man är så liten som jag är så kan människorna lätt trampa på mig.

Matte skulle dit en sväng för att kolla in läget och jag fick stanna hos syrran.

Blev väl lite småputt när hon gav sig iväg för det är ju helg och då SKA vi umgås hela tiden men hon var inte borta så länge.

Inte nog med att hon lämnade mig hon hade inget med sig tillbaka till mig!

Jo bajspåsar men hur roligt tycker jag att det är? Det blev 6 rullar á 50 påsar för 50:-, här ska det lämnas 2:or tydligen!

Sen handlade hon ett halsband till sig själv, ett hjärta som var gjort av glas, sånt där glasfushing (tror jag det heter), gulligt men inget som jag har nytta av men då sa matte att hon tänker på mig när hon har det på sig för jag är hennnes hjärta, ha jojo tror hon på det själv så!

Visst är jag hennes hjärt men jag har ändå ingen nytta av halsbandet.


Syrran och jag har varit ute en sväng i trädgården och busat, sprungit som galningar säger matte och sen tog matte ut oss på en promenad.

Vädret har varit fint idag men den där sommarvärmen de lovat kom inte, jo en kall sommar kanske det kan vara!


Jag har ätit min kvällsmat och ska ta en lite sömnstund nu!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards