Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Aamor & Tina - 27 september 2011 17:59

Såav det  trött i morse, synd att inte helgen kommer oftare så man kan få sova ut. Det blir ju inte samma sak att sova på dagen för då vaknar jag bara jag hör minska ljud.

Matte hade ju inte vett att släcka lampan och sova igår kväll!


Förmiddagen har jag spenderat i syrrans kökssäng och när vi sen fick gå ut i vår hage så blev det en massa bus!

Vädret har varit härligt och soligt hela dagen så matteföräldrarna satt där ute så därför stannade vi kvar.

Syrran lurade ut mig på gräsmattan och sen fick hon för sig att vi skulle brottas, okej tänkte jag och försökte trycka till henne, jag är ju en aning större så....

Tyvärr slog det bakut och jag hamnade i ryggläge, hon är alltså attans svår att få omkull om hon inte själv vill och idag ville hon inte!


Hörde inte när matte kom trots att hon kom med bilen och vi var ute men helt plötsligt bara stod hon där, vilken glad överraskning och det blev pusskalas i massor, idag är hon inte till salu om någon tänkt köpa henne men jag hör av mig igen om jag ändrar mig!

När välkomst pussarna var avklarade så sprang jag iväg och hämtade en pipleksak som matte fick av mig men Affi tog tillbaka den och sen såg jag inte röken av den igen. Tur hon inte hade tillgång till en rabatt för då hade hon grävt ner den för såna idéer får hon men aldrig jag!


Vi gick hem och när vi satt på "vår" sten och jag spanade på katter hör vi först ett skall och sen helt plötsligt sår det en stor hund och nosar på mig, hennes matte kom i en farlig vänster efter henne och bad om ursäkt men matte sa ingen fara hon var ju snäll! Det var en Weimeraner och vackert grå, kommer nog att se henne igen.

Nu är vi inne och jag har ätit min mat, matte har hållt på med nått i köket och nu ska jag sova kvällsmat, hehe!

  Jag som bebis 8 veckor och några dagar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards