Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Aamor & Tina - 28 september 2011 18:29

Blev så glad i morse när jag fick syn på Melle min kattkompis och han hälsade med ett "luftkel", han strök sig ca 10 cm från mig i luften, matte sa att det såg jätteroligt ut.

Kom till syrran sen utan ha mött nån enda hund eller människa som ville hälsa på mig okej att matte gillar det bäst för då kommer vi framåt säger hon men jag vill gärna att alla ska se mig!

Affi och jag har busat i vår hage rätt så mycket för vädret har varit härligt och varmt.

Jag sov ju som vanligt till ca 10 men sen var jag redo och utvilad ett tag i alla fall!


Matte jobbade länge idag med men nu sa hon att det var sista gången hon gjorde det så oregelbundet, skönt säger jag i alla fall!

Hon körde till jobbet även idag, undrar om hon börjar bli lite lat eller! Vilket som så hörde vi när bilen kom och stod och väntade vid grinden, bilen stannade och så vinkade matte åt oss men jag tyckte att hon var ovanligt långsam ut ur den så jag kallade på henne och när hon kom ut så blev jag så glad att jag välte syrran som också stod på bakbenen mot grinden, ups!

Fick igen sen då hon drog iväg med mig när jag låg på rygg så hon snabbt kunde hälsa på min matte först!


Hemma fick jag kela lite med Ollie (katt) och hälsat på min hundkompis Rex och en massa små och mellanstora tvåbeningar.

Har ätit nu och ska vila en stund så maten smälter och sen ska matte tofsa om mig.

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards