Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Aamor & Tina - 29 september 2011 19:01

Jag och syrran har varit ute nästan hela dagen, i alla fall från 11 och fram till eftermiddagen.

Mattefar och hans bror har varit och hämtat hem deras husvagn så vi har tagit hand om mattemor idag!

Jag har busat med syrran, jag satt där ute på trädäckets ena trappsteg och glodde på Affi och när hon tittade bort hoppade jag snabbt ner och överföll henne men det slutade varje gång med att jag hamnade på rygg!


Matte kom efter att hon handlat lite och sen körde hon hem mattefars bror för hans fru hade kört in honom innan och eftersom han hjälpte matteföräldrarna så körde de hem honom eller som det blev nu att matte gjorde det.

Gillade jag ju inget vidare men hon var bara borta i ca 30 minuter.


Jag har ätit mararoner på mitt torrfoder, matte åt såna och jag fick smaka, gott! Då la hon såna på toppen i min skål, lite torrfoder slank nog ner men inte mycket!

Vi har haft ett härligt väder även idag, nästan varmare än i sommar.

Matte har skadat sitt skenben, hon slog det i jobbets buss och kasade ner och klämde det mellan bussen och trottoarkanten, hon är allt lite klumpig, hehe!

Lite synd om henne för det är svullet och kommer nog att bli ordentligt blått!


Julia! Vi har försökt kommentera hos dig men det vi skrivit bara försvinner! Vet inte vad som hänt!

   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards