Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 1 oktober 2011 19:00

Igår gick matte och la sig redan 21.30, jag tittade frågande på henne och undrade varför, sen kunde hon inte somna och jag har väckt henne 3 gånger i natt!

Hon sa att hon la sig tidigt för vi skulle upp tidigt!

Klockan 04.00 satte klockan igång, jag hade knappt hunnit somna ju, vilket påhitt.

Jag sov vidare till vi skulle ge oss iväg 04.45 Jag var lika frågande som i går kväll!

Matte lämnade mig hos matteföräldrarna men jag trodde inte att där var någon först för matte snackade inte med nån och så viskade hon bara till mig och sen gick hon!

Jag var ledsen och kallade på henne i nästan 1 timme, fast jag visste då att matteföräldrarna låg och sov och de hade kallat på mig men det struntade jag i för jag ville ha min matte! till och med kräkte.

Gav sen upp!


Vi har suttit ute nästan hela dagen för det har varit varmt och skönt men jag och syrran har varit väldigt slöa.

När klockan var 15.30 ca hör jag mattes röst bland andra ute på uppfarten och så får jag syn på henne, åh äntligen, jag blev så glad och då kom hon och tog mig i famnen så fick jag hälsa på de andra rösterna jag hört!

Det var mattes kolleger och de hade en massa kassar, de hade alltså varit och shoppat hela dagen!

Jo jo, här får jag stanna hemma och vara ledsen så roar de sig!

De hade varit i Ullared och nu ska jag inte gnälla på det för jag fick en hel del saker också.

Regnjacka (typ), godis (mitt absoluta favvo gottis), tuggben, pipleksaker och en ny säng (har jag ju inga innan), det var det som var till mig.

Sängen var jag ju tvungen att undersöka noga.

Inte begagnad för den luktade ny, jag nosade igenom hela och provbäddade den.

Den blev fullt godkänd! Den ska tydligen byta plats med en annan säng som stod under trimbordet för den ska matte kasta för dynan är alldeles knutig.


Nu ska jag hålla stenkoll på matte så hon inte försvinner mer idag och jag hoppas vi bara ska slö resten av kvällen!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards