Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 4 oktober 2011 19:46

Jag fick åka i bilen till matteföräldrarna, inte mig emot förutom att det blir lite kort runda.

Varit en lugn dag hos syrran förutom när hon tycker att jag sovit tillräckligt länge. Då ställer hon sig framför mig, intar sin busställning som är hakan i golvet och bakbenen står som vanligt och sen sätter hon igång och traggar på mig! När hon hållt på tillräckligt länge med att skälla så blir jag irriterad och far upp och då sticker hon och så blir det lite bus istället.


Matte slutade i vanlig tid idag men hon var hemma och satte bilen först så jag gick miste om en åktur där. Det får hon faktiskt se ttill att kompensera mig med.

Hemma fick jag hälsat på katten Ollie och sen stack han in igen till sig och vi gick in till oss.

Maten gick ner även idag och matte fick en ordentlig rap som tack för den!

När jag har ätit så är det dags för lite soffbus! Upp i soffan och sen torkar jag nosen där, rullar runt och bäddar lite. Kudden som ska ligga där är alltid på golvet efteråt och matte klagar på min frisyr efteråt, därför hon brukar fixa den efteråt!

Kan ni förså varför?

Kolla här matte! Vart tog kudden vägen? Den låg här nyss!


Matte hade tur att jag sov efter maten och soffbuset för hennes kusin ringde och de snackade i 1 timme och 45 minuter, hade jag varit vaken hade jag troligen börjat störa mig lite, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards