Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 9 oktober 2011 17:57

Igår kväll när jag skulle gå ut slog jag följe med katten Ollie en bit, han gick först och jag följde efter, matte blev glad när Ollie vek av åt ett annat håll för annars skulle jag glömma bort varför jag var ute! Vadå glömma bort, jag var ute för att kolla in katterna, att lämna en 1:a är bara svepskäl, hehe!


Matte hade fräckheten att våga vakna redan 7.15 och sen gick hon upp en kvart senare, själv sov jag vidare men det störde ändå min skönhetssömn!

Vid halv 10 ville jag gå ut, det blev en runda på en 1/2 timme och sen ville jag gå in ett tag till syrran.

Jisses så glad hon blev när hon såg att lillebror kom, det blev bus direkt och efter ett tag gick jag och la mig! Sova är gott!

Några foto från rundan!

 

Det var rätt så kallt i morse, taken var vita och vår termometer visade att det varit -0,7 grader under natten/morgonen.

Nu kommer nog löven att falla snabbare.

Jag och matte vill gärna ha lite längre höst med fint väder!


Nu var snart denna helgen slut, går alldeles för fort men inget man kan göra nått åt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards