Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 10 oktober 2011 19:19

Matte undrade om jag ville åka bil i morse! Hon läs sig aldrig att hon behöver inte fråga för det är ju klart jag vill, alltid!

Nu säger hon att hon frågar för att det är kul att se hur glad jag blir.


Lugn dag hos matteföräldrarna, mattefar var ute med oss strax innan middag för sen skulle han och hans bror iväg så vi har varit ensamma med mattemor.

Hon satte sig i TV-rummet och kollade på en film och jag satt nedanför soffan och ville upp men jag visste inte om jag vågade.

Är inte rädd för att hoppa utan det var som så att alltid annars när jag är i soffan så faller alla kuddarna ner på golvet! Soffan måste luta framåt  !

Mattemor sa till mig att hoppa upp om jag la mig fint, jisses så jobbigt!

Valde först mattefars fåtölj för där finns inga kuddar men till sist tog jag ett skutt över fåtöljens armstöd upp i soffan och la mig fint och inga kuddar hamnade på golvet!

Sov nog där i 1,5 timme, gott!


Matte jobbade länge så jag blev ju extra glad när hon kom.

Vi gick hem och det regnade fast inte så mycket som det gjort tidigare.

Det har regnat och regnat, stora pölar har bildats av allt regn!

Inget kul att gå ut i.

Hemma åt jag lite mat och sen ville jag upp i mattes säng men det var trist att ligga där själv så jag kallade på matte.

Vi låg där och gosade och slappnade av i 45 minuter, skönt.

Blev sen trimbordet för att rätta till min tofs som syrran dragit i, troligen!

Varit ute en sväng och lämnat en 2:a och några 1:or och nu regnade det inte.

Några katter var ute men inga som ville snacka men däremot ett par små tvåbenta!

Nu ska jag sova en sväng igen, hihi!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards