Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 12 oktober 2011 18:21

Trött i morse! Varför måste matte börja så tidigt? Själv säger hon att det inte är så tidigt och att hon börjat tidigare förr men det är tidigt för mig!

Som tur kan jag sova middag eller som idag sova till middag, hihi!

Vaknade inte förrän strax efter 12, gott att sova!

Tog lite tid att få syrran ur sängen för hon gick inte på samma trick som igår men till sist lyckades jag så jag kunde sova i lugn och ro!


Det har varit ett skönt höstväder idag och vi har varit ute i vår hage och busat och sen har jag varit uppe på trädgårdsbordet och gosat med matteföräldrarna.


Matte hämtade mig och vi gick hem, kollade efter katterna men där var inga istället kom grannen och snackade.

Jag har får ett paket idag av Eva, Snutte och Ruffas matte, hon hade virkat en jättesöt katt till mig. Jag luktade att det var från dom så jag dök ner i kassen och rotade runt men matte tog bort mig och så fick jag min söta katt.

Tack Eva för den och matte tackar för böckerna!


Jag har fått stekt okryddad köttfärs på mitt torrfoder, först fnös jag åt det men jag fick smaka en bit köttfärs och sen åt jag upp nästan all mat, nu är jag så trött och måste snart sova innan jag trillar!

    

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards