Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 14 oktober 2011 17:52

I morse var det ordentligt kallt, vitt på taken och mer vitt i gräset än igår. Mattes kollega hade haft -3 grader men hon bor 1,5 mil norr om oss, vi har nog haft något mellan -1,5 och -1, tror matte.

hon fick i alla fall skrapa bilrutorna när hon skulle iväg, hon har låtit bilen stå hos matteföräldrarna denna vecka.


Mycket lugn dag, sovit mest hela dagen förutom när jag hjälpte mattefar att bädda deras sängar. Vilken tur att han har mig som hjälp!

När matte kom så blev det liv i mig, jag for runt och skulle ha Affis leksaker vilket hon inte direkt blev så förtjust i så vi började busa istället!

Tänk vad kul det är när matte kommer!


Idag är det lycka för mig! Först är det fredag och vi har två hela dagar att njuta av ledigheten och sen är det att jag träffade en ny kompis igen!

Min ena lilla tvåbenta kompis var ute med sin kanin i koppel och jag fick nosa på kaninen, blir så glad. Fast när jag ville tvätta dess öron hoppade hon iväg och då blev jag så ivrig att matte tog upp mig i knäet så jag fick titta på den istället.

Kaninen var så mjuk i pälsen och hade stora hängande öron, hade nog varit väldigt goda att tvätta, fniss!


Jag har ätit korv till kvällsmat, mumsigt, när matte sen erbjöd torrfoder gick jag iväg, kan hon minsann äta själv! Fick korven hos matteföräldrarna.

Nu tänker jag sova en stund för att sen orka hålla matte sysselsatt ett par timmar ikväll, hihi!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards