Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 17 oktober 2011 18:34

Kändes tungt att vakna i morse men jag var ju tvungen att följa med matte när hon skulle gå för jag ville ju inte vara hemma själv.

Min matte har nog blivit lite lat för hon tog bilen även idag, inte mig emot för jag fick ju åka med en liten bit.

Hon säger att hon har lite ont i ryggen och höfterna än efter deras flytt och det brukar hänga kvar några veckor på henne.


Jag har ägnat min förmiddag till att, nä inte sova men däremot att tigga godis! Det går åt lite energi att göra det så lita tycker jag att jag allt kan få.

Jag vet ju var lådan är och jag gör som så att jag låser fast mattemors blick och sen piper jag lite därefter tittar jag mot lådan och funkar inte det så slickar jag på lådan.

Funkar nästan alltid, till en början i alla fall för rätt som det är tycker mattemor att det räcker, precis när man börjat tugga, hihi!

Har jag tur kan jag själv plocka nått (gammal bild!).


Jag satt i fönstret och tittade efter matte när hennes bil backade in på uppfarten och jag fick bråttom, genade tvärs över köksbordet och fick vänta lite för länge innan mattefar lyfte ner mig, tog några sekunder.

Satt vid dörren när matte satte i nycklen och sen dröjde det "skynda dig" sa jag och började krafsa på den lilla rutan sidan om dörren. Då hon öppnade dörren hoppade jag nästan upp i hennes famn men när jag inte nådde så högt så så nöjde jag mig att resa mig mot stolen för att kunna få min puss!


Matte och jag gick hem och där ute träffade jag Igor, han hoppade ut från sin balkong, tog en sväng till oss och sen hoppade han in igen. Kul när nån vill hälsa även om det bara är en kort hälsning!

Inne satte matte igång och laga mat men det var inget gott men hon var snäll och kokte lite malet kött till mig, visst är hon go´!

Jag har även fått tofsen omsatt så nu ska jag sova en stund innan jag ska gå ut en sista gång!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards