Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 19 oktober 2011 17:34

Snacka om att jag var trött i morse! Sov ända tills matte kallade att vi skulle iväg och sen hade jag en faslig tur som fick åka bil till syrran, ja jag fick så klart gå en stund innan jag fick hoppat in i bilen för nödig är man ju på morgnarna!

Så fort jag kom fram till dom så intog jag "min" säng och sov till matte gick, måste följa henne till dörren och sen snabbt upp i sängen igen!


Jag har spenderat mycket av min tid på bordet och i fönsterkarmen, jag anade att nått var på gång som vi inte skulle gilla så det gäller att ha de tvåbenta nära sig hela tiden!

Aningarna slog in! Syrran och jag blev lämnade helt ensamma! Ve och fasa!!!!

Matteföräldrarna skulle ner till stan och vi kunde inte följa med. Vad liknar det va?

Som tur var kom matte 1 timme senare så vi slapp vara själv så länge så snacka om att hon blev väl omhändertagen av oss två.


Det har blåst en hel del idag, regnat lite då och då men inte som igår som tur är.

Vi hade en faslig tur när vi gick hem för när vi kommit in genom dörren började det regna och dropparna var både stora och långa!

Jag har ätit lite och ska snart vila, matte ska tofsa om mig sen för nu klarar jag mig inte längre, slapp trots allt igår!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards