Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 21 oktober 2011 16:27

Hörde matte mumla nått i morse att "idag är det fredag" men vad gör det när jag ändå måste upp även om det är sista dagen denna vecka, hihi. Så klart bättre att det är fredag än nån annan dag trots allt.


Hos syrran har jag mest sovit, vilken överraskning va! Lite bus har vi också hunnit med och sen har vi skällt på en annan hund som hade fräckheten att promenixa utanför vårt hus.


Vid 13.30 hörde jag helt plötsligt mattes bil (bromsarna gnäller nämligen) men det var ju vid helt fel tid så jag blev lite fundersam men blev naturligtvis överlycklig ändå.

Hon hade tydligen mumlat mer på morgonen som jag missat för jag skulle på besök!

Vi hoppade in i bilen och körde, vi körde längre än det är till mattes jobb så vi skulle nog nått annat. När vi stannade kände jag inte alls igen det men när jag kom in i huset så kände jag igen de tvåbenta. Fast vissa saknade, de som blivit kvarlämnade på gamla stället (de var två grupper där).

Jag skulle "jobba" med matte i eftermiddag.

Först skulle det hälsas på alla och undersöka huset i alla rum och alla vrår och det blev en del för huset är på lite mer än 200 kvm, under soffor och bord så nu har de fått dammat där, hihi!

Alla blev så glada när jag kom och jag blev så kelad, fick vatten i två skålar så det inte blev bråk om vem som skulle ge mig.

Efter jobbet körde vi och tankade bilen och sen hem.


Inga katter var ute men det gjorde inget för jag låg nästan och somnade i gräset.

Ätit och ska sova en stund för jag är trött, har jobbat hårt i 2 timmar, hihi!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards