Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 27 oktober 2011 18:17

Det är så mörkt och trist nu på morgnarna att jag aldrig vill vakna och jag kan inte förstå varför man ska behöva ge sig iväg så tidigt! Vet att andra börjar jobba tidigare men det struntar jag i för jag är trött när vi ska gå iväg.

Matte säger att om hon börjat senare så hade hon varit hemma senare, det vill jag ju inte men jag tycker ändå det är tidigt!

Hur kan matte ha hjärta att kalla på mig när jag ligger så här skönt och sover på min hjärtkudde!

  Jag vill ju inte vara själv hemma så jag vaknar ju rätt så snabbt när matte börjar klä sig men se så gott jag sover!


Blev inte någon fortsatt lång sovmorgon hos Affi heller för klockan 9 väckte hon mig för hon ville leka, då stod hon framför min säng och studsade, buffase på mig och skälle lite, suck, det var bara till att leka en stund!

Gick sen till mattemor så hon kunde lyfta upp mig i fönsterkarmen och där somnade jag med fönsteröppnar handtaget som huvudkudde.


När matte kom hem frågade mattefar om hon ville köra honom till kyrkogårdarna för han skulle tända lyktor och lägga kransar och det gjorde hon och vi fick följa med, åka bil gillar vi ju!

På hemvägen sa matte att om jag ville gå långrunda idag så var det okej och det ville jag så nu har jag "läst nyheterna" där och vissa nyheter var så fräcka att jag fick krafsat över dom, hihi!

Hemma satt Ollie och väntade på mig och han var så kelig men rätt som det var tvärvände han och sprang in, matte sa att det var nog dags med kvällsmat.

Matte är lite taskig för hon säger att jag måste äta mat innan jag får nått godis så jag tänker sova istället för nån mat ska jag inte ha!

Matte säger att jag är lite tramsig med maten nu och vill inte ha nått men att det inte går nån nöd på mig så jag klarar mig ändå!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards