Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 28 oktober 2011 17:42

I går kväll när jag skulle ut på min sista runda så har vi ett högt mjau och en katt som landar och galopperande kommer Ollie. Han kelade med hela mig, strök sig runt runt och jag blev helt knäsvag!

Han hade nog hört att vi kom ut och ville hälsa men sen försvann han lika snabbt igen men jag var väldigt nöjd!


Väckte matte i natt och sa nått till henne men hon bara hörde och sen somnade hon om igen men när hon gick upp i morse visade jag henne att jag kräkt i hallen. Matte torkade upp det och sa att så går det när man inte äter! Jajajajajaja, jag vet!

Vi kom iväg rätt så tidigt så vi strosade bort till syrran och jag fick nosa nästan var jag ville och kolla in om någon kom som ville hälsa på en under skön herre, hihi men tyvärr kom det ingen!

När matte sen kört till jobbet gick jag och la mig igen men det varade inte så länge.

Klockan 8 tyckte Affi att jag sovit tillräckligt, först försökte hon få upp mig med att reta mig och buffa på mig men idag struntade jag i henne, det var korkat!

Hon tog ett ordentligt tag i mitt öra och håret där omkring och DROG mig ut sängen!! Hon är helt tokig den tjejen!

Vill hon nått så får jag finna mig i det!


Lycklig blev jag när matte kom för nu ska vi hålla helg! Trodde att jag skulle få åka bil hem men så blev det inte fär matte lät bilen så kvar på matteföräldrarnas uppfart, hon ska tydligen städa den i morgon för där är någon som grusat ner den invändigt, matte får väl se till att hon inte trampar i grushögar och sen lägger benen i passagerarsätet, hihi!

Hemma så fick jag min mat serverad, jag gick bort till den och nosade och sen fnös jag och gick därifrån! Ingen bra idé för matte blev lite ilsk på mig! Hon sa att nu får det vara nog med mattramset och att det var slut med godis! Ajdå!

Jag gick och åt maten!


Nu ska jag vila en stund och sen ska jag få tofsen omsatt för den har gnuggats i soffan och mattan!

Ha en trevlig helg alla vänner!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards